عمو

اول میخوام از همه دوستهای گلم که بهم سر زدن و نظر گذاشتن و کمکم میکنن تشکر کنم .

دوم هم اینکه با توجه به درخواست یکی دوتا از دوستان عجایب عدد هفت رو گذاشتم و بعد از استقبال شدید بقیه ، عجایب عدد سیزده رو هم گذاشتم . مطمنا اگه مطلب دیگه ای هم ، همراستا به اهداف وبلاگم درخواست بشه با کمال میل تهیه میکنم و تقدیم شما میکنم .

 

باشد که بتونم در دوستی و رفاقت حقی ادا کنم و دوستانم رو به یه رضایت نسبی برسونم .

 

کوچیک شما .

۱ دیدگاه »

  1. عمو هوشنگ Said:

    راستش من 25 دی بدنیا اومدم، میخواستم بدونم عمو این عدد خاصی نیس؟
    ممنون
    – عمو هوشنگ 4 ساله از تهران


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

