نکاتی پیرامون در آمد اینترنتی و سایت درآمد زا

hello

سلام به تمام دوستهای خوبم . چند وقت پیش من مطالبی رو درباره سایتهای درآمدزا تو وبلاگم گذاشتم . همینطور لینکها و تبلیغاتی مربوط به سایتهایی که خودم توشون شروع به فعالیت کرده بودم . اون موقع من تازه با همچین امکانی آشنا شده بودم و فکر میکردم که اون سایتها واقعا بهم در عرض مدت کوتاهی پول میدن ، درست مثل خیلیای دیگه . ولی بعد فهمیدم که اونجوریم که به نظر میرسه این کار آسون و هلو برو تو گلو نیست . برای همینم اون پستها و هر چی مربوط به اوتا بود رو پاک کردم تا بیشتر از اون کسی به خاطر من سر کار نره !!

الان که حدود 8 ماه از اون موقع گذشته ، خیلی چیزا درباره این سایتها فهمیدم ، در واقع اونایی که مبالغ خوبی رو وعده دادن یا کاملا دروغ هستند یا به ندرت به کسی پول میدن و اگر هم بدن واقعا در مدت زمان خیلی طولانی ، و شما هم مجبور خواهید بود که مثلا یکسال برای اونا مجانی کار کنید تا بتونید دستمزد دو ماه یا چند ماهتونو بگیرید که عملا نمی ارزه . سایتهای زیادی هم هستند که پرداخت دارند ولی اونقدر کمه که حتی پول اینترنت و خط تلفنشم در نمیاد . نهایتا مرزی وجود داره بین اونایی که پوبل نمیدن و اوایی که خیلی کم میدن . که این مرز در واقع مال اونایی هست که نه زیاد پول میدن و نه خیلی کم ولی واقعا پول رو در کمتر از یک ماه پرداخت میکنن . بعضی از اونا ادعا میکنن که فورا پرداخت دارن ولی درواقع جون آدم رو میگیرن تا فورا مبلغی در حدود 10 سنت یا در بهترین حالتش 1 دلار پرداخت کنن .

به دلیل اینکه تقریبا همه ما دنبال پول هستیم ! حتی من وحتی شما دوست عزیز !! و همینطور به خاطر اون دوستانی که مدام سراغ ادامه اون پست قبلی ها و اینکه بالاخره چیکار کنن رو از من میگیرن . من ماحصل تجربیات این مدتم رو هم میگم .

قسمت خوبش اینه که من بالاخره یه جای خوب رو که مطمئنا پرداخت داره و به امتحانش میارزه ، پیدا کردم . جایی که همین الان تعداد زیادی ایرانی دارن ازش پول در میارن .

Heartmoney

و قسمت بدش اینه که ، بعد از همه این تجربیات فهمیدم که بهترین این سایتها واقعا پول کمی رو پرداخت میکنن . البته یک استراتژی خوب اینه که در یک زمان در چند جای مطمئن فعالیت کنیم که خیلیها در سرتاسر دنیا دارن به همین طریق پول در میارن .

دوستانی که قبلا پستهای قدیمی رو خوندن لطفا تمام اونا رو فراموش کنید !! متاسفانه با اینکه بعضی از اونا واقعا مطرح هستند ولی پول گرفتن ازشون تقریبا کار حضرت فیله ! من با خیلی از ایرانیهایی که دارن از یک سایت به نام 20 دلار پول در میارن صحبت کردم .

سایت درآمد 20 دلار ( آغاز )

اولش به نظرم رسید که همشون دیوونن و دارن دروغ میگن . چون این سایت واقعا رقم پایینی نسبت به کاری که انجام میدین پرداخت میکنه ، ولی بیشتر که باهاشون صحبت کردم دیدم بعضی از اونا تا ماهی 700 هزار تومان به راحتی دارن از همین سایت احمقانه در میارن . اما چطور ؟

این سایت به شما در ازای کاری که انجام میدین پوینت میده و بعد در ابتدای هر ماه میلادی به صورت اتوماتیک پوینتتون رو تبدیل به دلار میکنه و در اکانتتون قرار میده ، شما میتونین بعد از رسیدن به حد نصاب 20 دلار تقاضای دریافت پولتون رو بدین که بررسی میشه و در ابتدای ماه به حسابتون واریز میشه ، این کاریه که هر ماه داره واقعا انجام میشه .

این سایت از چند طریق به شما امکان درآمد میده :

– کلیک : هر روز تعدادی کلیک مربوط به سایتهایی که از این سایت Ads خریداری کردن برای شما آماده میشه ، بعضی روزا 3 کلیک و بعضی روزا 10 کلیک ، ولی به صورت میانگین روزی 70 پوینت رو میشه در نظر گرفت

– ضمن کلیکها ، این سایت سیستم درآمد زایی داره که به صورت نرم افزار اتوماتیک تبلیغاتی عمل میکنه ، یعنی شما یک نرم افزار 1.5 مگابایتی رو از سایت دانلود میکنید ( با اینترنت کم سرعت تقریبا 10 دقیقه طول میکشه ) که مختص شما کدینگ شده ( یعنی اگه از جای دیگه ای به جز کامپیوتر خودتونم اجرا بشه باز به حساب شما کار میکنه ) و با اجرای این نرم افزار در زمان اتصال به اینترنت ، یک کادر کوچک در گوشه ای از صفحه مانیتور که خودتون بخواید ظاهر میشه و درونش تبلیغات شروع بع نمایش میکنن . در واقع این نرم افزار همزمان با کار های عادی شما در اینترنت کارشو انجام میده ولی از سرعت اینترنت شما کم نمیکنه . در این نرم افزار هر 40 ثانیه یک تبلیغ نمایش داده میشه که یک پوینت بابت هر تبلیغ به شما تعلق میگیره . نیازی به کلیک ، وارد کردن نام و رمز و یا هر گونه عملیاتی نداره و بعد از اجرا به طور اتوماتیک به اکانت شما وصل میشه و شروع بع نمایش تبلیغات میکنه و پوینتها رو به حساب شما در میاره . به طور معمول در هر ساعت 90 پوینت در میاره و اگه از اینترنت پر سرعت که 24 ساعتع وصله استفاده بشه ، یعنی 24 ساعته این نرم افزار در حال اتصال به اینترنت و کار کردن باشه در اینصورت در هر شبانه روز 2160 پوینت درآمد داره

نرم افزار سایت 20 دلار

– در نرم افزار یاد شده سایت یک آگهی تبلیغاتی مخصوص رو به صورت اتفاقی نمایش میده که در صورتی که شما بادیدنش روش کلیک کنید ، بین 1 تا 1000 پوینت به شما یک جایزه داده میشه . معمولا این آگهی هر دوساعتی یکبار حداقل دیده میشه .

– اقدام جدید و جالب این سایت که شدیدا مورد توجه کاربرانش قرار گرفته قرار دادن 2 بازی شانسی در سایته که واقعا جالبن . در این بازیهای جالب به شما روزانه کردیت مجانی داده میشه که میتونید جمعا با اونا 3 بار بازی در هر روز انجام بدید . ممکنه به شما در این بازیها هیچی نرسه یا به ترتیب یک کردیت مجانی اضافه @ 10 سنت ، یک دلار ، یک سورف پس که خیلی باارزشه و یا جایزه بزرگ اون بازی ( jackpot ) داده بشه که جایزه بزرگ بازی همیشه در حال زیاد شدنه تا یک نفر خوش شانس اونو ببره . مثلا همین الان که من دارم این متن رو مینویسم جایزه بزرگ این بازیها به شرح زیره :

که مبالغ چشم گیری هستن . و ضمنا من همین امشب یک سورف پس بردم که برام 7460 پوینت پاداش به همراه داشت که کلی حال کردم !

سوپر ریفرال شدن امشبم ( برای دیدن در اندازه واقعی کلیک کنید )

سوپر ریفرال شدن امشبم ( برای دیدن در اندازه واقعی کلیک کنید )

– در کنار همه اینا امکان جالب دیگه ای هم هست به نام سوپر ریفرال (Super referral) که پاداشی که در بالا ذکر کردم رو از همین طریق بدست اووردم . در این قسمت شما میتونید سورف پس خودتون رو خرج کنید و تبدیل به یک سوپر ریفرال بشید و امتیازتونو با 10 سوپر ریفرال دیگه به اشتراک بذارید و امتیاز خوبی نسیب خودتون کنید . این بخش هیچ محدودیت زمانی نداره و شما تا زمانی که یک سوپر ریفرال دیگه جاتونو بگیره سوپر ریفرال باقی خواهید ماند .

– مهمترین بخش درآمد زا رو در اینجا براتون ذکر میکنم . در تمام بخشهای بالا شما پویت در میارید . اما این پوینتها چقدر میارزه . در واقع شاید مثل من از شنیدنش شوکه بشید ولی حدودا هر 9000 پوینت یک دلار میارزه !!! بعله واقعا مایوس کنندست . حتی دیوانگی بهتر از اینهمه تلاش برای پول به این کمیه . اما صبر کنید ، لطفا تا نتهای این مورد بخونید و بعد نتیجه بگیرید .

نقطه قوت بزرگ این سایت اینه که تا 10 لول ریفری پاداش میده ، یعنی اینکه تا 10 لول بعد از شما بابت کسانی که از طریق شما وارد این سایت شده باشند و بابت در آمد اونا 10 درصد به شما پورسانت میده ، حالا هر تعدادی که باشن فرقی نداره به ازای هر نفر 10 درصد درآمدش . این به این معنیه که مثلا اگه 3 نفر از طریق شما وارد این سایت بشن ، و سه نفر هم از طریق هر کدوم از اونا و باز سه نفر از طریق هر کدوم از آخرین نفرات تا 10 بار ، اونوقت در صورتی که با توجه به مقدار امتیازات میانگین در هر قسمت به طور میانگین فرض کنیم که هر کسی به طور میانگین روزی 300 پوینت درآمد داشته باشه ، اونوقت شما تا لول دهتون 59049 نفر زیر مجموعه دارین که در هر روز 17714700 پوینت در کل در میارن که پورسانت شما از این در آمد در هر روز 1771470 پوینت معادل تقریبا 185 دلاره که میشه حدود 5500 دلار درآمد ماهیانه !! بعاه به همین راحتی ولی در طول زمان . مسلما این تعداد زیر مجموعه کم کم جمع میشن . فقط کافیه این روند ادامه داشته باشه ، کسی هم کار خاص یا هزینه ای رو متقبل نمیشه . ممکنه این تعداد حتی 3 سال هم طول بکشه که زیر مجموعه شما بشن ولی نهایتا مسلمه که ارزشش رو داره ، ضمن این که ممکنه تو یه لول 4 نفر و در لول دیگه 10 نفر باشن ، لزوما که در هر لول 3 نفر از طریق هر نفر وارد نمیشن ، مثلا من خودم 4 نفر رو مستقیما معرفی کردم نه 3 نفر ، حالا فرض کنید که این تعداد بعد 6 سال به هر نفر 5 زیر مجموعه برسه !!!!

جالبه بدونین همین الان افرادی هستند که حدود 1 سال پیش این کار رو شروع کردن و الان در آمد میلیونی از این سایت دارن . شما میتونین بعد از عضویتتون در آمد افرادی که تا 10 لول بالای سر شما هستند رو ببینید .

نهایتا باید بگم که در کنار همه اینا ، این سایت باز هم چند امکان درآمد زایی جدید اضافه کرده که هنوز خودم هم خوب باهاشون آشنا نیستم ( چون خیلی جدیدن ) و ضمنا تمام کسانی که باهاشون صحبت کردم هم پولشونو هر ماه میگیرن . این در حالیه که بعضا تا 3 ماه اول هیچی در نیووردن . این درآمد در ابتدا شروع نمیشه و خیلی کنده ، با افزایش مجموعه ناگهان شروع به رشد تصاعدی میکنه و به درآمد ثابت ماهیانه خوبی میرسه .

سایت 20 دلار ( آغاز )

در نهایت این توضیح رو لازم میدونم بگم که ، شما میتونید از لینک زیر و همینطور عکسهای متحرک بالا در این سایت ثبت نام کنید که در هر دو مورد شما زیر مجموعه من محسوب خواهید شد .

ثبت نام در سایت 20 دلار

لطفا فقط از همین طریق ثبت نام کنید به 3 دلیل مهم :

1- با این کار بنده شدیدا خوشحال میشم و همینطور از فعالیت شما به من سود میرسه .

2- هر سوال و مطلبی را که خواستید بدانید ، داخل سایت به من میتونید پیغام بدید و من حتما به بهترین نحو شما رو راهنمایی میکنم .

3- در مورد نقد کردن حساب هم میتونید از من کمک و راهنمایی بگیرید . بلکه هم خودم ازتون خریدم !

از حسن توجه و لطف شما ممنونم . اگه سوالی هست به صورت ابتدایی پاسخ میدم ، در نظرات ذکر کنید ، نام و ایمیلتونم بگید تا بتونم بهتون جواب بدم .

4 دیدگاه »

  1. تارا Said:

    سلام عمو…خوبی؟

    • سلام شیطونک جونی . کجایی که دلم برات کلی تنگ شده . تو خوبی اوضاع چطوره ؟

  2. سلام دوست عزيز
    وبسايت خوبي داريد
    تبادل لينک ميکنيد؟
    اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما رو با نام
    فروشگاه آنلاين ايرانيان
    و آدرس http://www.persiansshop.com
    اضافه کنيد و از قسمت تماس با ما اطلاع دهيد تا در کمترين زمان ممکن شما رو لينک کنيم

    (حتما آدرس سايت خود و عنواني که ميخواهيد با آن نام لينک شويد را براي ما ارسال نماييد)
    باتشکر از شما
    هميشه شاد و پيروز باشيد


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

